Over Okaysion

Het op de kop tikken van een nette tweedehands auto is niet zo gemakkelijk als het lijkt. Daar weten wij bij Okaysion alles van. Het oprichten van Okaysion is namelijk min of meer toevallig gebeurd. Als jonge jongens wilden we natuurlijk graag een mooie wagen om in rond te rijden, zonder daar de hoofdprijs voor neer te leggen. Het bleek uiteindelijk een hele toer om een toffe wagen te vinden, omdat er zoveel factoren zijn om rekening mee te houden. We waren destijds natuurlijk onervaren jongens, maar we zagen de kans schoon om daar wat mee te doen. Met auto’s werken en tegelijkertijd mensen kunnen helpen, dat is voor ons een droom die uitkwam.

Okaysion

Het doel

Boven alles hebben wij bij Okaysion het doel om iedereen aan een prachtig tweedehandsje te kunnen helpen. Dat doen we onder andere door de juiste informatie en een uitgebreide zoekmachine aan te bieden. Maar wij helpen onze klanten ook bij het onderhoud, reparaties en extra services, zoals het vervangen of verwisselen van de banden. Ons uiteindelijke doel is het aanbieden van een volledig ondersteund traject, van zoektocht tot onderhoud.

 

 

Wie zijn wij

Okaysion bestaat uit drie enthousiaste mannen met een gedeelde passie. Alle drie zijn wij in deze business gestapt omdat we van auto’s houden. Maak kennis met uw professionele hobbyisten: marketingman Max, verkoper Eelco en monteur Bobby.

 

Verkoper Eelco

Als we over Eelco praten, dan hebben we het over een handelsman pur sang. Maar Eelco staat ook graag klaar voor iedereen, en is een harde werker. Hij gaat door weer en wind, storm of geen storm. Dat blijkt wel uit onze haal- en brengservice, waar hij ongeacht de situatie uw auto of motor ophaalt en weer aflevert.

Monteur Bobby

Onze monteur is een echte man die alles kan. Bobby weet alles wat er te weten valt over auto’s! Bovendien is hij van alle markten thuis, en kan hij met twee vingers in zijn neus ruiken wat er met een auto aan de hand is. Er is geen probleem onoplosbaar voor onze Bobby.

Marketingman Max

Max is de man die de marketingtouwtjes in handen heeft. Als het creatieve brein achter de campagnes, acties en webpagina’s beschikt Max over flinke dosis inventiviteit en doorzettingsvermogen. Tot in de late uren doorwerken is voor hem eerder regel dan uitzondering.